Menu Sluiten

Levering & Betaling

Bestelling:

via de pagina ‘Winkel’ kunnen producten in het winkelmandje gelegd worden.
In het winkelmandje vindt u een overzicht van de producten die u gekozen heeft en
kan u deze bestellen.
verzendkosten zijn standaard 6,65.
Indien u iets verkeerds heeft besteld & nog niet betaald, dan kan u de producten uit het winkelmandje verwijderen.
Indien u iets verkeerds heeft besteld en al betaald heeft, kan u een email sturen naar info@thebeautguide.nl
Alleen onaangebroken verpakking kunnen in verband met de hygiëne teruggestuurd worden.

Levering

Levering in Nederland: ca. 2 a 3 werkdagen
Levering naar andere landen: 3 a 5 werkdagen
Uw bestelling wordt bezorgd door UPS.

Betaling

Betalingsmogelijkheden: IDEAL, PayPal, Belfius, Bancontact, Sofort Banking.
Na ontvangst van de betaling krijgt u een bevestiging van uw bestelling per e-mail
en wordt de bestelling verzonden.

Hoeveel bedragen de verzendingskosten?

Verzendkosten zijn standaard 6.65 bij een standaard bestelling.
Verzending boven €500 (excl. btw, exclusief snelle verzending): gratis.

Er ontbreekt een product van mijn bestelling. Wat moet ik doen?

Als er een product van uw bestelling ontbreekt: Controleer de hele verzenddoos en inhoud en vergelijk de ontvangen bestelling met uw pakbon. Als er nog altijd een product ontbreekt, neem dan contact op met info@thebeautyguide.nl

Als de verzenddoos zodanig beschadigd geleverd werd dat er mogelijk een product uit gevallen is, mail dan een foto van de beschadigde doos naar ons. U zult dan ook het bestelnummer en de lijst van ontbrekende artikelen moeten meedelen. Houd de verzenddoos bij zodat de koerier ze kan ophalen voor schadeclaims.

Ik heb andere producten ontvangen dan de producten die ik besteld heb. Wat moet ik doen?

Als u een verkeerd product ontvangen hebt, raden we aan om contact op te nemen met info@thebeautyguide.nl. Breng ons op de hoogte van alle details van uw bestelling en ik zal u verder helpen.

Mijn bestelling is beschadigd geleverd. Wat moet ik doen?

  • Als uw producten beschadigd geleverd zijn, neem dan één foto van alle beschadigde artikelen samen en mail die foto naar info@thebeautyguide.nl. U zult dan ook het bestelnummer en de lijst van beschadigde artikelen moeten meedelen.
  • Als uw producten en de verzenddoos beschadigd geleverd zijn, neem dan een foto van alle beschadigde artikelen samen en mail die foto naar info@thebeautyguide.nl. U zult dan ook het bestelnummer en de lijst van beschadigde artikelen moeten meedelen. De koerier vraagt u ook om alle beschadigde artikelen weer in de doos te steken en ze af te sluiten, zodat hij ze kan komen ophalen en een schadeclaim kan instellen.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Hoe kan ik ze vinden?

  • De koerier kan beslissen dat het een veilig alternatief is om het pakje te leveren bij uw buren wanneer u niet thuis bent om het in ontvangst te nemen. Ga eerst langs bij uw buren voordat u contact opneemt met info@thebeautyguide.nl.
  • Als de volginformatie aangeeft dat uw bestelling geleverd is, maar u hebt het pakje niet, of dat uw bestelling naar ons magazijn teruggestuurd is, neem dan contact op met info@thebeautyguide.nl voor klantenondersteuning, waar ze u verder zullen helpen met de vervanging.

Hoe kan ik mijn order traceren?

Als u van de koerier geen e-mail met volginformatie gekregen hebt, email dan naar info@thebeautyguide.nl.

Wat is het retourbeleid?

Als u niet helemaal tevreden bent met uw bestelling, mag u alle ongeopende producten binnen 3 maanden na aankoop terugsturen. Neem contact op met info@thebeautyguide.nl voor alle instructies om de producten te retourneren.

Neem contact op met info@thebeautyguide.nl binnen de vastgestelde periode en deel uw beslissing mee om de bestelling te ANNULEREN. U krijgt vervolgens details hoe en waar naar u de zending kan retourneren.  Denk eraan dat u de verzendingskosten moet betalen.

Bestelling geannuleerd binnen 3 maanden na de datum van aankoop: 100% terugbetaling van de aankoopprijs

Er vindt wel terugbetaling vooraf betaalde btw of andere heffing plaats bij een retour binnen de 3 maanden na datum van aankoop. De oorspronkelijke leveringskosten worden terugbetaald igv retour binnen de 14 dagen na datum van levering.

De bestelling mag volledig of gedeeltelijk worden geannuleerd. De extra kosten voor snelle levering zijn niet inbegrepen. De initiële leveringskosten worden alleen terugbetaald als een bestelling volledig is geannuleerd.

Terugbetaling na retour

Wij zullen u zo snel mogelijk terugbetalen en in elk geval binnen 14 dagen nadat:
• het de geretourneerde producten ontvangen heeft of
• u een bewijs geleverd hebt dat u de producten teruggestuurd hebt.

Geven jullie een retouretiket?

Neen. De verzendingskosten voor geretourneerde producten zijn voor uw rekening en het gebruik van een traceerbare verzendmethode is verplicht. Retourzendingen die verloren gegaan zijn, worden niet terugbetaald.


Welke producten kan ik retourneren?

Ongeopende producten mag u binnen de retourtermijn van 3 maanden na aankoopdatum steeds retourneren.


Hoe kan ik producten retourneren?

Om ongewenste artikelen terug te sturen, neemt u eerst contact met ons op via email: info@thebeautyguide.nl.


Hoe lang duurt een terugbetaling?

Zodra we van ons magazijn het bericht gekregen hebben dat de geretourneerde goederen gearriveerd zijn, gaan we over tot de verwerking van de terugbetaling, die 2 tot 5 werkdagen kan duren afhankelijk van de verwerkingstijden van uw bank.

Omwisselbeleid
Het omwisselbeleid maakt het mogelijk om producten die direct bij het Bedrijf aangekocht zijn om te wisselen wanneer ze verkeerd werden verstuurd of defect zijn.
Procedure voor omwisseling:
Neem binnen 3 maanden na aankoop contact op met info@thebeautyguide.nl voor nadere details hoe om te wisselen en deel uw beslissing mee om de bestelling OM TE WISSELEN. U krijgt vervolgens een referentienummer.
Stuur de producten die u wilt omwisselen niet later dan 14 dagen na de datum waarop u de bestelling geannuleerd hebt terug.
Wij zullen de producten onmiddellijk na ontvangst omwisselen (en ten laatste binnen 14 dagen). Als geen omwisseling mogelijk is, zullen wij krediet toekennen om andere producten te kopen, of  de aankoopprijs volledig terugbetalen.